Welkom op mijn blog ~ Veel lees- en kijkplezier

Welcome to my blog ~ Enjoy reading and watching


dinsdag 21 oktober 2014

Herfstimpressie in aquarel




De herfst is nu echt begonnen. Tijdens de wandeling gisteren wat blaadjes en eikels geraapt als inspiratie voor een aquarelletje.

Deze aquarel is gemaakt door het gebruik van de negatieve schildertechniek. In deze techniek schilder je om het onderwerp heen. Het onderwerp - in dit geval het eikenblad - komt dan los te staan van de ondergrond.



 
Groetjes, Annet

2 opmerkingen:

  1. Wauw, deze aquarel is wel super goed gelukt, gewoon schitterend, je hangt hem toch wel ergens op? Vandaag is het overigens wel weer om eens lekker binnen te blijven en te schilderen, wat een weer, we zijn zo verwend dit jaar.
    groet,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Annet, ook je kleurgebruik vind ik erg mooi!
    Ik wilde dat ik de inspiratie om te aquarelleren weer kreeg.. heb het al jaren niet meer gedaan..

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

****** Fijn dat je een bericht achterlaat. ******
Dank je wel!

Vanwege de spam heb ik gekozen voor goedkeuring
van de berichten.